Auteur Topic: New Oldie on the Run ;-)  (gelezen 9871 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

september 12, 2011, 23:28:19 pm
gelezen 9871 keer

Shine

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Goed, volgens de forum'regels' en eigenlijk is het ook wel zo netjes plaats ik hier ook even een 'stel me voor krabbel'.
Zoals jullie zien heet mijn onderwerp: New Oldie .... Dus nieuw hier, maar ik denk niet meer de jongste. Nog 1 jaartje en dan ben ik een halve eeuw oud. (geloof dat het zo heet ) Psst, ga me nou niet vertellen dat ik op seniorenweb thuishoor. ;) :D ;D
En oja, ik behoor tot de groep van gesettelde import friezen.

Sinds werkelijk een krappe 5-tal dagen heb ik me dan ook maar gewaagd op het gebied van Torrents. Met de nederlandse handleiding van hier (waarvoor grote, grote dank!) uTorrent geinstalleerd en aan de slag gegaan. Een nieuwe wereld, ozo onbekende wereld opent zich voor mij. Beetje bij beetje begin ik kleine dingetjes te snappen, maar veel ook nog helemaal niet.
Ook weer met jullie super handleiding het omzet en brandprogramma ConvertXtoDvD geinstalleerd en inmiddels de eerste omzetting en branding gedaan. Nog geen moeilijk gedoe met nederlandse subtitels, want die zaten, gelukkig!, al in de film ingebakken. Moet de film nog bekijken, maar ik geloof wel dat dit 1ste experiment goed is gegaan.

Goed, dit voorstelrondje lijkt me voldoende. Maak jullie borst maar nat, want ik zit nog stampvol met vragen.....  :)

Grtz., Shine

Snelrennen

New Oldie on the Run ;-)
« Gepost op: september 12, 2011, 23:28:19 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.