Recente berichten

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
51
Synology / Re: Config File Editor - "Please login as admin first, before using this webpage"
« Laatste bericht door snelrennen Gepost op juni 07, 2021, 20:05:41 pm »
Heel soms lossen zaken zich vanzelf op, heb dit probleem zelf nog niet gehad met de laatste DSM versie. Als meer mensen vanaf heden hier tegenaan lopen hoor ik het graag. Dan zullen we de andere versies erbij gaan zetten.
52
Synology / Re: Config File Editor - "Please login as admin first, before using this webpage"
« Laatste bericht door Rhodan1970 Gepost op juni 06, 2021, 21:18:04 pm »
en opgelost na een paar uur zoeken. Er blijkt een versie te bestaan die special voor DSM 6.x gemod is en die lijkt wel te werken;

https://luenepiet.de/public/Synology/Config%20File%20Editor/
53
Synology / Config File Editor - "Please login as admin first, before using this webpage"
« Laatste bericht door Rhodan1970 Gepost op juni 06, 2021, 14:57:34 pm »
Een nieuwe zomer , dus ook maar tijd voor een nieuwe DMS install en het stappenplan van Snelrennen weer eens door te lopen.

Ik loop tegen een snafu aan rond het gebruik van Config File Editor. Nij opstarten van dit  pakket krijg ik de melding 'Please login as admin first, before using this webpage'.
User account heeft admin rechten zoverre ik kan zien en is aan alle permissie groepen toegewezen.

Als iemand hier inzichten in heeft zou ik die graag horen :)

54
Mededelingen / Re: Moderators gezocht!
« Laatste bericht door Joshua1964 Gepost op mei 16, 2021, 20:03:23 pm »
Ik hoop binnenkort weer wat te ondersteunen,maar ben druk bezig .
55
Even voorstellen / Re: Goedemorgen allemaal!
« Laatste bericht door snelrennen Gepost op mei 15, 2021, 20:41:52 pm »
Dank u :)
56
Even voorstellen / Goedemorgen allemaal!
« Laatste bericht door sgbrantenaar Gepost op mei 15, 2021, 11:07:27 am »
mooi forum! :D
57
Downloaden met BitTorrent / Re: Snelheid Torrents Gekelderd!
« Laatste bericht door snelrennen Gepost op mei 04, 2021, 11:35:00 am »
En is die poort ook open?
58
Downloaden met BitTorrent / Re: Snelheid Torrents Gekelderd!
« Laatste bericht door Kornelis Gepost op mei 04, 2021, 10:02:49 am »
Firewall toegestaan. Virusscanner heb ik niet. Poort nummer is anders dan dat van de laptop. Misschien heeft u nog andere suggesties.
Vriendelijk dank voor het meedenken.
59
Downloaden met BitTorrent / Re: Snelheid Torrents Gekelderd!
« Laatste bericht door snelrennen Gepost op mei 03, 2021, 16:10:24 pm »
Dan moet je naar je firewall en antivirus software gaan kijken op je pc. Controleer of de poort voor je pc open is. Zelfde configuratie overnemen kan het probleem al zijn. Als je zeg maar poort 50000 voor je laptop open hebt staan en je neemt dat over naar je pc zal die poort voor je pc gesloten blijven met trage download tot gevolg.
60
Downloaden met BitTorrent / Re: Snelheid Torrents Gekelderd!
« Laatste bericht door Kornelis Gepost op mei 03, 2021, 09:47:06 am »
Ping 5   Down. 3.00   Up, 3.55
De verbinding op de computer is prima. Browser lopen prima, tot een week geleden torrents prima. En plotseling keldert de snelheid van de torrents. Op mijn laptop nog steeds prima snelheid van Torrents, snelheden tot 4mb/s. Computer max 400 kb/s. Heb bij qBittorrent de exacte configuratie van de laptop overgenomen. Geen verschil. Heb Utorrent en Vuze geprobeerde...max 400 kb/sec. Na schone installatie geen enkele verbetering.
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10