Auteur Topic: hulp  (gelezen 13585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oktober 27, 2011, 16:37:40 pm
gelezen 13585 keer

elespanol

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
HALLO WIE O WIEKAN MIJ HELPEN,
HETVOLGENDE IK HAD ALTIJD SPOTNET EN ALLES INGESTELD(HEEFTIEMAND VOOR ME GEDAAN DIE IS ER NIET MEER),IK HEB MIJN LAPTOP VOR OPSCHONING MEE GEDAAN AAN IEMAND EN TERUG GEKREGEN ZONDER SPOTNET,HET VOLGENDE IK KAN NIET MEER INLOGGEN OP SPOTNET,EN WEET NIET MEER WAT IK MOET DOEN....DUS KAN SPOTNET DOUWLOEDEN EN DAN MOET IK PROVIDER INTOETSEN IK TOETS TELE2NEWS.TWEAKNEWS.NL IN MAAR DIE STAAT ER NIET BIJ..........WAT MOET IK NOU?EN DAN ZEGT HIJ OOK WACHT WOORD OF LOGIN KLOPT NIET.........
WIE KAN MIJ HELPEN ZIT VAAK THUIS DOOR OMSATNDIGHEDEN EN HAD DIT ALS AFLEIDING,MAAR GOED WEET NIET HOE EN WAT..

GROERTJE MIGUEL

oktober 27, 2011, 19:57:48 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Zou je er rekening mee willen houden en hoofdletters voortaan alleen gebruiken daar waar ze voor bedoeld zijn?

Wat betreft je vraag, begin eens met het doornemen van de handleiding! http://www.snelrennen.nl/spotnet/
Als het dan nog niet wil lukken horen we het wel.
 

oktober 27, 2011, 21:28:21 pm
Reactie #2

elespanol

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
hoi hoi,   dit alles heb ik al gedaan spotnet gedouwnload en ook net frame work 4 en alles geinstaleerd ik kom dan op spotnet en krijg het beeld dat ik in moet vullen......daar gaat het mis.....mijn provider staat er niet bij,dan typ ik de newsserver wat ik al 2jaar heb en voor betaal in bij anders namelijk    tele2news.tweaknews.nl ,daarna mijn gebruikersnaam en password.......       en geeft die elke keer dezelfde fout aan namelijk.............gebruikersnaam en of pasword klopt niet,en de newsserver kent hij niet 

gr miguel

oktober 30, 2011, 09:57:50 am
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Je zal je gebruikersnaam / wachtwoord toch echt met met je provider in orde moeten maken!

Snelrennen

Re: hulp
« Reactie #3 Gepost op: oktober 30, 2011, 09:57:50 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.