Auteur Topic: kan spot niet ophalen:XML niet geldig  (gelezen 17760 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

februari 21, 2012, 19:13:27 pm
gelezen 17760 keer

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Hallo, Ik heb afgelopen zondag vanwege een crash spotnet opnieuw geinstalleerd. versie 1.76 met de spotnet improver.
Dit heeft altijd goed gewerkt.

Ook vanaf zondag tot en met gisteravond was dit na de herinstallatie een goed werkende situatie.

Nu vanaf vanavond krijg ik onderstaande fout melding. Dit komt wanneer ik een post wil openen. Ik kan nog een update van de database doen. dit gaat perfect. Maar als ik een post open dat stopt het. Iemand een idee? Ik ben altijd erg actief met spotnet. Dus wil het graag weer werkend hebben. Alvast bedankt.


Kan spot niet ophalen:XML niet geldig
Onverwacht bestandseinde aangetroffen bij parseren van CDATA. regel 1, positie 203.[/i]

februari 21, 2012, 19:21:10 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Even een snelle test. Spotnet afsluiten, je database even hernoemen (andere naam geven) en Spotnet weer opstarten.

februari 21, 2012, 19:22:39 pm
Reactie #2

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Hallo hier ben ik nog even. Nu was ik nog even aan het kijken en blijkt dat ik deze foutcode alleen bij de posts van TLT krijg.
Raar want de rest doet het wel! Weet iemand wat hier de reden van is?

Sorry voor het ongemak.

februari 21, 2012, 19:24:04 pm
Reactie #3

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Wat reageer jij toch lekker snel(snelrennen) Kunnen veel forums en helpdesks een voorbeel aan nemen.

Zou jou oplossing werken bij die posts?


februari 21, 2012, 19:36:38 pm
Reactie #4

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik zou eens updaten naar de laatste versie (1.8.1.) Die heeft een nieuw database formaat om bijvoorbeeld dit soort problemen te voorkomen.

En wat dat snel reageren betreft, doe me best maar moet ook normaal werken dus gewoon mazzel dat ik nu ook zit te kijken.

februari 21, 2012, 19:48:28 pm
Reactie #5

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Ik heb jou oplossing toegepast! hij heeft een complete nieuwe database binnengehaald. Maar nu zijn natuurlijk mijn favorieten weg. en het heeft niet geresulteerd in een oplossing van tlt. dus het zal wel in die spots/posts zitten.

toch bedankt voor jou hulp.

februari 21, 2012, 19:50:20 pm
Reactie #6

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
toch fijn dat je dan net meekeek. haha!

Maar eeh, ik las het over die nieuwe versie. Maar dan heb ik helemaal geen database meer en begin van voor af aan. Ik zoek toch regelmatig met name oude muziek op en zo. Dus... dat is een beslissing die ik nog even vooruit schuif!

februari 21, 2012, 19:51:57 pm
Reactie #7

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
even een vraagje nog... kan ik die nieuwe versie naast de oude draaien?? want dan is het natuurlijk een mooie overlap!

Graag jou reactie!

februari 21, 2012, 19:54:38 pm
Reactie #8

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Gaat niet samen, worden allebei in dezelfde map geïnstalleerd. Met die nieuwe versie zul je inderdaad een nieuwe database moeten opbouwen. Maar deze versie heeft al veel database problemen opgelost dus is het best verstandig om over te stappen. Anders installeer je bijvoorbeeld spotlite er toch gewoon naast.

februari 21, 2012, 20:15:27 pm
Reactie #9

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Spotlite? ik heb daar niet zulke hele postieve verhalen over gelezen, Of is dat inmiddels ook beter?

Toch erg bedankt jou hulp!

februari 21, 2012, 20:39:49 pm
Reactie #10

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
De laatste versie van Spotlite met een Skin om het voor het oog leuk te maken en om een nzb knopje te hebben voor het gemak. In combinatie met bijvoorbeeld Binreader is het vele malen sneller dan Spotnet.

februari 21, 2012, 20:53:02 pm
Reactie #11

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Spotnet gebruikt inderdaad een payserver of reader naar wens ingesteld.Ik kan via mijn server 853 dagen terug .Ik snap het niet allemaal.Die database wordt via mijn server geladen.Maar ik ben daar ook nog steeds een leek in .Dus het antwoord is onder voorbehouden.

februari 21, 2012, 23:16:22 pm
Reactie #12

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Dank jullie allebei! Ik ga het eens onderzoeken.

Snelrennen

Re: kan spot niet ophalen:XML niet geldig
« Reactie #12 Gepost op: februari 21, 2012, 23:16:22 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.