Auteur Topic: weinig historie wat je kan downloaden  (gelezen 14053 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

december 03, 2011, 15:28:34 pm
gelezen 14053 keer

eugene

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
er staat bij mij maar 2 a 3 dagen films, muziek etc in .
wat moet ik doen om meer te krijgen
alvast dank

december 03, 2011, 15:32:26 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Wat heb jezelf al gedaan, welke usenet provider gebruik je?

december 25, 2011, 13:05:48 pm
Reactie #2

Nadanga

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Heb sinds kort eenzelfde probleem kan maar 159 dagen terug. Gebruik Sunnyusenet dat 3 jaar terug kan maar zie dit niet in de lijst van Spotnet. Heb aantal spots op onbeperkt gezet.
Wat doe ik fout ?

december 25, 2011, 13:54:26 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Je kan wel 900 dagen binary retentie hebben maar als je bijvoorbeeld maar een text retentie van 120 dagen hebt zal je met een programma als Spotnet of Spotgrit dus maar een overzicht van 120 dagen krijgen. Ik geloof dat de text retentie van sunnyusenet iets van 115 dagen was.

december 27, 2011, 04:07:29 am
Reactie #4

26626897

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 93
Sunny Usenet heeft een beperkte header retentie.
Om meer spots te zien kan een andere server ingesteld worden voor de headers in de servers.xml.
Bijvoorbeeld een blockaccount van Astraweb. Kies in ieder geval een server die een goede header retentie
(ook wel text retentie genoemd) heeft.
Laat SunnyUsenet dan ingesteld voor "Downloads" en "Uploads" in de servers.xml.

Wat ook kan (Spotnet 1.7.6) is een database gebruiken gemaakt met een andere server.
Om geen spot/reactie te missen een database gebruiken die niet ouder is dan de header retentie
van de later te gebruiken server. In dit geval SunnyUsenet. Deze oplossing werkt niet met Spotnet 1.8 en 1.8.1.

Maak regelmatig (1x per 100 dagen) een backup van de database zodat deze gebruikt kan worden als de database beschadigd. Hiermee word voorkomen dat er weer vanaf 0 spots worden opgehaald en oudere spots niet meer zichtbaar worden.

Als je niet meerdere servers wilt gebruiken SunnyUsenet een bericht sturen over dit probleem.
Als het antwoord niet bevalt overstappen op een usenet providers die meer headers heeft.

Snelrennen

Re: weinig historie wat je kan downloaden
« Reactie #4 Gepost op: december 27, 2011, 04:07:29 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.